Skip to content

Zachęta ZUS-u do ograniczenia wizyt w placówkach

Spis treści

ZUS prosi swoich klientów o ograniczenie wizyt we wszystkich biurach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w całym kraju. Jeśli chcesz się skontaktować, możesz skorzystać z informacji telefonicznej, wysłać e-mail lub skorzystać z portalu PUE ZUS.

Świadomi, że wiele osób chce odwiedzić biura, ale trzeba ograniczyć liczbę odwiedzających z powodu trwającego częściowego zamknięcia urzędu. Wyrozumiałość i cierpliwość w tym czasie, będzie wskazana.

Jeśli chcesz się skontaktować, możesz to zrobić za pomocą ZUS infolinia. Konsultanci są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 18.00. W placówkach Wydziału znajdują się również skrzynki, w których można zostawić dokumenty i wnioski, aby nie być narażonym na bliski kontakt z innymi osobami.

W zależności od sprawy, którą chcesz wyjaśnić, możesz wybrać odpowiedni temat rozmowy:

– Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

– Emerytury i renty,

– Świadczenia,

– Informacje dla osób ubezpieczonych,

– Informacje dla płatników,

– Potrącenia i umorzenia oraz zawieszenie działalności,

– Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z tytułu kwarantanny lub odosobnienia.

Podsumowując, dobrze się stało, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych tak bardzo ułatwił życie klientom, to bardzo dobrze, że nie muszą oni za każdym razem przychodzić do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Ale ważne jest również, aby upewnić się, że ludzie otrzymują ważne informacje, których potrzebują, aby otrzymać świadczenia, na które zasługują.

3 komentarze

  1. Zenek
    10 czerwca 2022 @ 14:46

    Super cieszę się, skorzystałem z Waszej infolinii pomogliście mi rozwiązać problem. Zadowolony jestem, że wszystko poszło gładko i mam nadzieję, że tak będzie za każdym razem.

  2. Judyta
    10 czerwca 2022 @ 14:47

    Jestem bardzo wdzięczna, że otrzymałam od Państwa pomoc, której potrzebowałam. Problem został rozwiązany szybko i całkowicie, a świadomość, że mogę na Was liczyć, była wspaniała:)

  3. Alex
    10 czerwca 2022 @ 14:48

    Super, że udało Ci się rozwiązać swój problem i wyraziłeś zadowolenie z obsługi. Mam nadzieję, że tak będzie za każdym razem.

Dodaj komentarz